Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα επιστροφής για προϊόντα που παραλάβατε εντός 14 ημερών από την παράδοση.
Μόνο τα προϊόντα σε κανονικές τιμές μπορούν να επιστραφούν. Τα είδη εκπτώσεων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αγοράζονται κατά τη διάρκεια προωθητικών ενεργειών, εξαντλήσεων ή ειδικών προσφορών, είναι τελικής πώλησης και δεν μπορούν να επιστραφούν.
Εάν θέλετε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν για δεύτερη φορά, θα χρεωθείτε με το αντίστοιχο ποσό του τρόπου αποστολής που επιλέξατε.
Εάν το νέο προϊόν είναι μεγαλύτερης αξίας από την επιστροφή σας, θα πληρώσετε τη διαφορά με αντικαταβολή (χρέωση 1,49€) ή με τραπεζική κατάθεση. Εάν το νέο προϊόν είναι μικρότερης αξίας, η διαφορά σας μετατρέπεται σε κουπόνι για μελλοντικές αγορές.
Οι αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν σε φυσικά καταστήματα εντός Ελλάδας, εντός 14 ημερών και με την προϋπόθεση ότι έχετε μαζί σας την απόδειξη αγοράς ή την κάρτα δώρου σε περίπτωση δώρου. Στα φυσικά καταστήματα, δεν μπορούν να εκδοθούν επιστροφές χρημάτων ή πιστωτικά σημειώματα για αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω διαδικτύου. Μπορείτε να κάνετε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους για να δείτε τα καταστήματά μας.
Ρόδος, Ηρώων Πολυτεχνείου 28-30
Αθήνα, Κορνάρου 4
Για την Κύπρο η χρέωση για κάθε αλλαγή είναι 19,99€ και δεν μπορεί να γίνει σε φυσικό κατάστημα εκτός Ελλάδας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα είδη που επιστρέφονται πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα με σφραγισμένη την ετικέτα αυθεντικότητας και την αρχική τους συσκευασία άθικτη. Εάν τα είδη έχουν εσωτερική εκτύπωση, αυτή δεν πρέπει να είναι φθαρμένη ή αλλαγμένη. Επιστροφές στις οποίες η συσκευασία (κουτί παπουτσιών, ετικέτες, σακούλες σκόνης κ.λπ.) ή το προϊόν είναι κατεστραμμένο δεν θα γίνονται δεκτές.
Όλα τα είδη μας περνούν από ποιοτικό έλεγχο για να επιβεβαιωθεί ότι βρίσκονται σε άριστη κατάσταση πριν αποσταλούν. Στη σπάνια περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, παρακαλούμε καλέστε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.
Οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων γίνεται σύμφωνα με τον τρόπο που έχετε πληρώσει για την παραγγελία σας. Εάν έχετε πληρώσει την παραγγελία σας με αντικαταβολή ή πιστωτική κάρτα, παρακαλούμε στείλτε το IBAN της προτίμησής σας στο email μας info@flowerkickz.com χρησιμοποιώντας τον αριθμό της παραγγελίας σας για αναφορά. Η επιστροφή χρημάτων χρεώνεται με 2,99€.
Εναλλακτικά, το ποσό μπορεί να παραμείνει στην κάρτα σας με τη μορφή κουπονιού και να συμψηφιστεί με την επόμενη αγορά σας. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση και υποστήριξη καλέστε την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών : +30 21 0322 7922 ή e-mail: info@flowerkickz.com
Η διαδικασία αποστολής είναι σύμφωνη με τον κανονισμό GDPR και βασίζεται στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ της εταιρείας μας, την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ.